Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Grzegorzewska-Ramocka Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Etyka biznesu
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
seria:Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska ; 49
Na książce błędny i zbędny ISSN
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 054982 C (658.1/.5) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej